DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Friday 10 May 2013

BAGAIMANA UNTUK AKU CAPAI IMPIAN ?

Assalamualaikum .

lama dah tak bertaip disini . lama dah tak berkongsi jiwa dan perasaan disini . lama juga tak berkongsi apa jua isi disini .

Tajuk dah ingin menceritakan , Bagaimana ?

Aku minatnya banyak,banyak juga mahu lakukan itu lakukan ini . tapi persoalannya bagaimana ? how ? 方法? in che modo ?  Hobi juga banyak .boleh ke hobi menjadi potensi untuk hidup masa depan . salah satu hobi aku untuk hidup masa depan sudah kian runtuh . Muzik , Kalau kamu ikuti kisah aku dalam blog ni , korang tahu aku ni seorang pemain musik, aku punya band yang dimana telah berjaya memasuki tv ,majalah,radio,dan keluarkan album . Tapi rezeki tiada .aku henti di situ

aku hobi membuat filem pendek .macam-macam filem aku buat kebanyakan filem adalah filem aksi,tapi aku tak tahu bagaimana nak kembangkan bakat aku dalam bidang filem ini .aku tak punya tapak untuk melangkah,aku tak punya kenalan yang berkaitan dalam industri tersebut . bagaimana ?

Boleh ke impian aku menjadi kenyataan . ya " Hard work wont Betray you " tapi kerja keras aku mengkhianati aku dari segi kewangan dan peluang . aku buntu-buntu-buntu dan buntu .
aku risau masa depan aku yang samar-samar untuk pastikan cerah atau gelap atau mati atau sederhana

aku impikan kemewahan dunia dan akhirat(impian semua makhluk) . sederhana alhamdulillah . gelap hitam mati aku tak mahu .

pendek kata . Bagaimana ?

No comments:

Post a Comment