DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Tuesday, 16 August 2011

CAMNE NAK BERAYA NIE ???

assalamualaikum

Fuhh hari raya lagi 14 hari je (2minggu lagi) Bestnyer kata budak umur 19 tahun kebawah .kenapa best.. ye la dia boleh collect duit raya .. kalau macam aku 20 tahun ke atas .fuhhh serammmmm ... happy2 gak tapi seram2 gak ..seram sebab ape ek ?

duit xde camne nak beraya .. ????

1) Duit motosikal dan Kereta saya
2)Duit Driveshaft kereta saya
3)Duit service kereta lagi
4)hutang-hutang lain
5)streamyx
6)duit minyak
7) habis duit

 PERSOALAN NYER SEKARANG ? bagaiamana nak beraya kalau takde duit ? Baju raya camne ? alaaaaaa.......

Ape-ape pun Nanti saksikan saya di TV9 ( Program hari raya bersama nas adila af7 dan lain-lain)
hahahaha ..

kepada sudi derma duit raya kat saya ..sila pm saya Wahahaha

SELAMAT HARI RAYA

3 comments:

  1. tak payah beraya okay ? duduk diam-diam . biar eyqa collect duit !

    ReplyDelete