DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Monday, 12 September 2011

SATELITE AKAN TERHEMPAS PADA 26/09/2011

assalamualaikum


sattelite uars yg akan terhempas

kawan nak kongsi berita yg mungkin berbahaya .(bahaya tak bahaya tgk title dah tahu bahaya )

Sattelite UARS seberat 5,900kg atau lebih 5.atau 6 ton akan terhempas baik punyer kat bumi
, Masalahnyer bila di google. mereka masih tidak pasti Satelite UARS tersebut akan terhempas di mana kerana masih terlalu awal untuk mengenal pasti tempat terhempasnyer satelite tu , mungkin MALAYSIA !

Nasa gak cakap Peluang keselamatan penduduk dan harta awam adalah tipis,Nasa gak akan umumkan secepat mungkin kepada kerajaan agar bersiap sedia mengosongkan tempat yg akan terhempas.

bila tgk peta yg mungkin satlelit nie terhempas.malaysia tergolong kot ! haish

ntah kat mana la satelit nie nak terhempas kan




10 comments:

  1. hah btol ke? macam mane boleh nk terhempas plak.. ishk bahaya tu..

    ReplyDelete
  2. oh..fakta ke ni..ingat auta je tadi..huhu

    ReplyDelete
  3. haish ! jangan la asyik MALAYSIA-2 x abis-2 . . cer cakap mungkin SUMALIA ke . . huhuhu

    ReplyDelete
  4. nauzubillah....

    mintak2 dijauhkan jatuh kat bumi kita(malaysia)....

    ReplyDelete
  5. takutnyer . . . mitak mintak bukan kat malaysia

    ReplyDelete