DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Tuesday 15 November 2011

Accident | Serabut | Luahan .

Assalamualaikum

Hye semua,Lama dah tak update blog nie kan . ape mimpi aku nak update ntah .Mungkin kejadian semalam kan
Kejadian Yang aku rasa "Grrr. Ya allah ! Ape dah jadi nie"
Syukur Aku selamat semalam .kalau tak mungkin meragut Nyawa aku semalam.Muka Mata Semua berubah.di sebelah aku mula menitiskan air mata.aku rasa sangat bersalah.Mulanya nak pergi Menyambut kepergian Kawan aku Untuk Kerja Kat k.l . tapi last-last dia Menyambut Aku Menolong aku ! 

*
Pukul 6.00 Aku ambil Teman aku "Fara" Untuk Pergi ke Rumah Bff Aku LALA . masa dalam kereta aku ada perselisihan Faham dengan fara . Bergaduh Didalam kereta. Mula dua-dua bermasam muka.Masa tu hujan Sangat lebat . sampaikan Jalan Pun tak nampak . Tersangat la lebat sangat ! 

*
6.45pm . Jalan masih sesak . aku membawa seperti biasa. sementara teman aku farah terlena menghilangkan stress dan penat. aku pula migrain masa tu .Tetiba Phone Berbunyi .Tak sempat aku angkat phone .Aku pandang depan,Aku terus brek. Namun kereta aku tetap berjalan mengolongsor "jalan licin sangat" Terus melanggar Kereta didepan . Kereta GRAND LIVINA

*
Dalam hujan aku kebingugan.aku terpaku melihat kereta aku langgar kereta orang ..Handphone aku tercampak entah kemana .masa itu .Menyuruh Farah Menelefon kawan aku Lala Untuk dapatkan pertolongan.aku cuba menyelesaikan dgn tuan kereta tersebut .didalam gelap dan hujan lebat.dengan kesesakan lalu lintas yang amat dashat.aku berkuyup kat situ.

*
Aku melepaskan geram didalam hujan .Sambil menendang-nendang kereta aku ! Aku dah tak tahan sabar dah masa tu . aku lihat Farah dah mula menangis Teresak-esak.aku jadi serba salah .Segalanya jadi huru hara.namun aku bangkit dan relax .dan cuba mengawal emosi cuba senyum .walaupun dalam otak bergelora memikir itu ini.

*Lala dan halim dah pun sampai .aku pun pergi buat report polis dan alhamdulilah semuanya sudah selesai .dan ini antara gambar di bengkel :(




Nie la farah sebelah tu aku :) .. kami kawan jew

Yang dua dari kiri korang tu la yang tolong aku . Halim dan lala .. Thanx guys ! 
Total :

Saman kesalahan jalan raya. rm300
Saman Tiada nama Driver kedua rm400
 haish ..


Jadi berhati-hatilah semasa memandu okay :)

1 comment:

  1. ko serik ke masalahnye? bawak kete dari dulu cm plesit jek.. kalao ko drive, aku rase tak secure gile.. haha

    ReplyDelete