DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Wednesday 15 May 2013

Siri Series Yang aku rasa worth it untuk tengok


Aku dah tak tahu dah nak post apa kat blog ni .... so aku nak share la apa yang tiap2 malam aku layan kat smart tv aku . haha  SMART TV taw hahah Smart smart siot hahaha !

apa-apa pun kalau korang minat layan series macam aku ni .korang wajib layan series ni

top 5 pada aku

#1 Dexter


Dexter Morgan Adalah seorang Blood Splatter analisis yang kerja kat MetroHomicide miami. dia juga adalah seorang pembunuh bersiri .dia tak jahat tapi dia ada Urge macam ketagih kalau tak bunuh orang rasa macam tak sedap hati . akak dia pula berkerja satu building dgn dia sebagai seorang detektif dan akan menjadi liutenant juga boss kepada dia .
citer ni mmg breathtaking and suspen gila  ! wajib tgk wajib tonton ! sekarang dah season 7 . season 8 release jun 30 ni . aku dah tak sabar dah nak tgk

kalau nak download Torrent gi je kat  Kat.ph type je Dexter complete series pasti keluar



#2 Bates motel


Bates motel Series baru Dah episode 9 Next monday dah final episode utk 1st season ni . twisted mind and kena fokus dan menarik . dan banyak sesi terkejut dan ketidak kepercayaan ! "eh rupa rupanya dia la . eh tu eh ni !  mmg best gila !!


#3 Revolution


tetiba je elektrik takde .semua yang menggunakan tenaga semuanya tidak boleh pakai ! nak kena hidup macam dulu2 guna kuda . tu semua la ..ada satu benda yang boleh hidup kan benda2 elektrik ada max radius .best best !!!


#4 Leverage



Leverage yang menawarkan perkhidmatan membalas dendam terhadap pesalah yg dianggap tidak bersalah . banyak aksi menarik dan lawak .. Parker selalu gila buat lawak .  seronok Action funny thrill complete pack la ..


#5 Reaper


Dulu masa mak bapak dia muda2  susah nak dapat anak and doktor kata mmang tak boleh dapat anak .lepas tu dia ada hutang dengan Devil kat neraka .so dia kata ambil la anak aku jika isteri ku lahirkan anak sebagai hamba kau . tup tup .. dia dapat baby bini dia pregnant lepas 18 tahun deevil tu datang . dan anak dia kena kerja dengan devil tu sebagai penangkap ahli neraka yang lari dari neraka turun ke bumi . hahaha

best lawak gila .. paling tak boleh belah waktu dia cakap "DIE TOASTER DIEEEE"


semua ada kat.ph

"kerja aku sekarang  gi kerja balik kerja layan series pastu main Neverwinter online lol"

No comments:

Post a Comment