DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!
Showing posts with label sabar .menyesal bosan pancing. Show all posts
Showing posts with label sabar .menyesal bosan pancing. Show all posts

Sunday, 19 June 2011

MENYESAL !! BERSABAR :( - DAN BOSAN IKUT PANCING

assalamualaikum


Korang pernah tak menyesal sebab ikut.mula-mula excited tapi bila dah sampai dan merasai .aduhai ..indah khabar dari kenyataan ! camtu la semalam aku rasa .mak ai .bosan tahap karma. at first member-member ajak gi mancing .woah excitednyer dengar nak naik boat semua wah memang suka giler la ! so 8.30 malam gerak la naik van . bila sampai . prepare la nak memancing .dapat gak 3 4 ekor ikan .

 dan lama-kelamaan .aku menunggu la katanya ada boat. last-last boat tah kemana otak aku pun dah kemana. aku pun baling kreeeekkkkk aku pun start pancing ..dah berejam aku tunggu dan tali asik putus je .aku dah fed up .pastu aku letak aku tidur ..aku kejap kejap bangun pasai gatal kan nyamuk banyak .. tunggu budak-budak nie nak balik entah bila ..fuhh memang bosan tahap karma la ..sumpah siot aku tanak Ikut orang gi MEMANCING lagi ..argghhh ~tamat~

FINAL CUT(Not Responding)

aku MengYoutubekan diri aku tadi ..aku tgk la cara-cara nak edit video and how to be a great filmaker. so tips aku dah kompol banyak dah.aku pun duduk bukak la sonyvegas pro aku tu .mula mengedit dengan tekun nyer .perut berbunyi-bunyi aku buat dang je .sebab tekun punya pasal ..semua dah cantik .susunan clip ke clip semua cun..

so time la aku untuk edit effect bunyi-bunyian dan segalanyer .tetiba aku drag audio file kat vegas tu ..tetiba je teng NOT RESPONDING . dah la aku tak SAVE . perghh bukan main baran aku tadi ..sabar gila siot ..aish ..pakkal je aku ada satu je laptop kalau aku ada dua .dah lama yg nie aku buang ..haish ..BERSABAR ....

MEMANG SAKIT HATI LA !