DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Saturday 30 April 2011

CITARASA SAYA HAK SAYA | Yes Indeed Saya suka itu So ?

Yes Indeed Saya suka itu So ?
CONTOH 1
Salah Ke saya Mendengar/menyukai/mencintai ??
CIta rasa ( saya Punya satu ) iaitu saya suka Lagu Metalcore dan tidak suka Lagu RnB ?
TApi saya tidak Larang Orang lain Dengar LAgu RnB .Tapi Kenapa Mereka Larang Saya dgr Lagu Metalcore??

SEbab CAra Penyampaian ? Dgn jeritan ??? oh haha .. Minda Anda Sangat Lah Pendek (Expand Sikit PEoples!)

Tidak Semestinya Dgn cara penyampaian Dalam Suara Jeritan Yg Amat Wow ! .itu Kamu Semua Dah anggap
Ape Tu Kena RAsuk Syaitan ke ?

Tidak Tidak !..

kalau nak dikatakan begitu ..mengapa pendengar RnB sebok Dengan Lagu2 Yg Menghayalkan Dengan Wanita yg Hanya Memakai Bikini ??? haha

Pada Saya Tak salah Seseorang Tu Nak dengar Lagu Metal ke ? RnB Ke ? Jiwang ke ? just let them heard
orang semua ada cita rasa ! .. so tak salah ok ?

CONTOH 2
A : "WAh Perempuan tu Cantik" ( perempuan tersebut Jongos dan tak cantik )
B : "Kau Dah kenapa ??"
A : "Taste Aku dowh ! "
B : "Ko Tebiat ke ape ?? Ke kau buta ? "
A : "Aikk ?? Suka Hati Aku la "
B : "HAHAHA Gi la cari perempuan yg elok sikit! "

    ( Si `B` Marah Sebab Si `A` Bercitarasa pada seorang perempuan jongos dan  )
      ( Pada aku takpe la Si `A` Tu nak Suka Sebab Itu Dia Punyer CITARASA )



PEREMPUAN CANTIK `A`


Jangan korang membenci seseorang sebab orang tu mempunyai citarasa yg berlainan dari orang lain atau
dia mmg sorang je lain ..sbb dia unique..

lagipun lagu metalcore best ape ..jom layan haha .. >>

CITARASA !

2 comments:

  1. masing2 punya citarasa, kita kena hormat citarasa org lain, kan?so, ignore je apa org kata kt citarasa kita k? :)

    ReplyDelete