DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Thursday 28 April 2011

MENGAPA KENAPA ? YA! SAYA PEMUZIK

Assalamualaikum!

                                                             SAYA | AYAH | ABANG

- pemuzik .. Haish

menjadi seorang pemuzik nie bukanlah senang .. Pandai Main Guitar? masih takleh dilabelkan
korang nie seorang ahli muzik .Seluruh keluarga ku seorang pemuzik termasuklah diriku
muzik ini adalah PASSION bagi kami .. muzik juga la yg memberi kami sesuap nasi

MAsih! Masih lagi ! .Yang Berkata Kau ahli muzik ? Boleh hidup ke ? Boleh ke ?
Ye ! YE itu Memang perit didengar ape lagi soalan begitu ditujukan DIRECT kat kita .
"SIAPA KATA TAKLEH HIDUP ! ??? Family aku boleh ! .. Walaupun Tak seberapa Tapi kami Senang ! "

Tragedi Menimpa Saya Yg menulis Post ini . (ex-Gf) Kawan-kawan dia cakap Degan Ex-Gf saya nie la
"Hey Kau nak ke kawan dgn Musician? Takde life And future Dowh"  wah Memang kecik hati dengar macam tu
Siapa kata Musician Takde Future .. diorang je kan ?  If takde pemuzik dalam Dunia Tiadalah
Seni lagu Dan Bunyi-bunyian Utk DIdendangkan Di radio Dengar je la Berita !..

Saya Menjadi Pemuzik Kerana
1- Expressi Minda
2- Entertain Pendengar
3- Share Something

Pandangan Anda Bagaimana ?

No comments:

Post a Comment