DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Friday, 6 May 2011

SAYA YANG MUDA DAN SAYA YANG TUA KENALI SAYA :)

DARI MUDA KE DEWASA HEHE :P

SAYA SEORANG :-
1.Masa kecik dulu saya seorang yang nakal gila P/s Suka buli kawan-kawan  dan juga melawan cikgu
2.Saya masa darjah 5 dah start Ponteng/Cabut sekolah waahaha .kawan saya ajar
3.aktiviti masa kecik saya suka main sembunyi ibu,belon aca,baling selipar,takutkan akak rumah sewa
4.Wah dah pandai bercinta

Dewasa sikit 

5.Kemaruk Main Counter-Strike sampai curi duit kawan semata-mata nak main CC(cyber cafe) Cs
6.Ayah Suh gi belajar piano Menangis-nangis tanak pergi!
7.Gila obses nak mati kat avril lavigne
8.Suka ponteng ngaji
9.Suka kacau adik sedara .skang dah ada adik sendiri so kacau adik sendiri je smpai dia nangis baru puas hati
10.suka game perang-perang
11. Main guitar ! paling suka . kerana obses kan avril lavigne di belakang guitar saya ada gambar avril WOW!

12.seorang accountant yang tak disegani langsung
13.seorang penyanyi yang kadang-kadang sumbang
14.seorang peramah yang kadang-kadang cepat naik angin gila gila ! hahaha
15.seorang ENTAH ! hahaha


13 comments:

  1. HAHA , kite dulu pun suke maen baling selipar tu - seronok habes xDD

    suke gambor number 2 , spec itam ;)

    ReplyDelete
  2. Gambar yang menarik bro! Keep on rocking V(^^)

    ReplyDelete
  3. haha thanx ..gambar no 2 tu . masa shooting vc dulu


    hasnul YEAH !

    ReplyDelete
  4. nk ckp seorang artis r tu

    ReplyDelete
  5. wah2..

    pgg gitar tu skali tgk cm pic my dear..ngeh3..

    ReplyDelete
  6. ahsraf : mana ada artis ! hahaha


    Nurul yui .. ye ke ? mcm ur dear ke sy yg dear awak waghahahaha joke :)

    ReplyDelete
  7. suka2 byknya...zaman kanak2 byk yg lucu2 ,,,haha

    ReplyDelete
  8. pada aku kau nakal..tapi baik...:)

    ReplyDelete
  9. hey u..hehehe..thnx ya...done folow u n coment entry u..puas??haha

    ReplyDelete
  10. haha.nice :)

    btw..sembunyi ibu tuh camna?

    ReplyDelete
  11. sembunyi ibu tu ..main sembunyi2 la

    ReplyDelete