DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Wednesday 18 April 2012

merindui kehidupan yang dulu

Catatan ringkas

-melaka 2007
bermulanya kehidupan aku sebagai pelajar kolej mengambil jurusan hotel & katering. dan membiakan bidang musik  bersama-sama kawan .study tetap study ,musik tetap musik , segalan keseriusan tentang musik lahir di melaka di mana hanya kepoyo-poyo an berangan beraksi di atas pentas semuanya menjadi kenyataan .dan semua kenyataan itu melaka yang saksikan melaka .. Terhidupnya sebuah kumpulan gitar rancak melo sedih punk bernama CLOCKSTICKING  :) Aku,Eriq,Wan,Isa, bertungkus lumus menegakkan mensteadykan band tersebut .mengelilingi malaysia di ceruk rantau pekan bandar membawa nama kumpulan kami .
semuanya berjalan lancar .sampai suatu masa. 2011 tamatnya perjalanan kami (aku rindu zaman tu)

Johor Bahru 2009
memulakan sesi perkejaan utk menyara kehidupan diri dan keluarga tercinta aku berkerja sebagai seorang income auditor di salah sebuat hotel terletak di johor ,atmosfera dan situasi yang lucu pahit manis kelat kongsi bersama rakan sekerja ,sangat indah masa tu ..kawan-kawan akak-akak,adik,adik semua nyer kelakar kelakar..pergaduhan pertelingkahan salahfahaman,kebahagiaan keriangan,keindahan semua aku dah kecapi disana bersama teman-teman kerja hotel selesa , maca,kak eton,abg nan,kak dian, alip,han,arm,dan byk lagi .memori kat sana telah aku kuburkan pada akhir tahu 2011.

tahun 2009 juga aku mencipta  teman rapat baik sangat best dimana kami selalu bersama menghabiskan masa .makan bercuti semua bersama-sama .. dia bernama jazilah mohsin .rashida yang kenal kan aku dgn dia .. dia sangat baik aku pula mengenalkan teman2 aku pada dia .dan kami wan,aku,lala,wat halim selalu bersama .bercuti ,memang sangat best waktu tu .. tapi sekarang ,, yang tinggal aku sorang di jb ,, lala berhijrah ke kuala lumpur berkerja .tapi masih bestfren sgt . wan pulak ke perak uitm . wat hilang tetiba,dada ,meninggalkan diri sendiri. aku rindukan saat nie taw .. rindu sangat kawan2 ..

joanna juga telah menjadi kawan rapat aku selalu medengki berdengki gurau bergurau .kami lala joaanna halim .pergi ke melaka bercuti disana .saangat seronok disana ..berjimpa berdonky bermakan , mmg seronok kat sana ..rindu sangat la ...

2012 pula aku telah berkerja sebagai seorang videographer graphic designer dan sekarang waktu ini jam 5:36 ptg tarikh 2/2/2012 aku sedang menaip entry kerana aku merindui kawan-kawan aku yang dulu

Teringin bersama kembali :(

4 comments:

  1. fiq....ko x rindukan aku eh...

    tiap2 bulan aku anta sms kat ko...cket pun ko x hengat kat aku

    ReplyDelete
  2. itu sms mintak duit tu .. bukan rindu tu hahaha

    ReplyDelete
  3. at saya x rindu ke?? huhuhuhuhuhu
    -qielavuitton-

    ReplyDelete
  4. wahh ade name aku r kt sniiii

    ReplyDelete