DARI KIRI HENTAK JARI ! FOLLOW

YOU ACTUALLY VISIT US THANK YOU

READ AND SMILE !!

Friday, 3 August 2012

Adakah aku ?




Salam ..


Am i a loner ?
Am i So desperate ?
Am i Nothing ?
Empty ?
Kosong ?
Kering Kontang 
Tanpa Cinta untuk Warna kan ..

itulah yang selalu bermain dalam fikiran aku , yang aku tak tahu kenapa ianya selalu 
PING* ! dalam otak aku.
aku bodoh ? 
mungkin .. 
Sebabnya ?
Mengejar yang tak pasti?
aku masih terkejar-kejar orang yang beribu kali kecewa kan aku . 
dia masih terngiang-ngiang dalam 
kepala otak aku.
.ape dia buat.?.
aku pun tak tahu ... 

Sampai sekarang tiada pengganti ..
kenapa tak cari ?
camne nak cari kalau hati dikunci oleh dia,
tapi dia buang kuncinyer dan tinggalkan aku terkontang kanting .berdarah pasrah.

aku selalu duduk sepi sambil asap rokok meneman gelap aku.
am i loner ?
Loser ?
entah aku tak pasti .
mungkin aku Setia pada cinta ?
Go to hell Shafiq ! .
Art of lying Art of lying .
dari refleksi aku boleh tengok muka aku sendiri
yang selama nie aku cuma sedapkan hati aku ..
aku bukan pencinta yang setia.! 
aku pencinta yang mudah jatuh dan mudah ditinggal.

Aku senyum,aku ketawa 
bersama sahabat .
Aku gembira dengan hidup aku ,
tapi bila aku duduk seorang diri
menjenguk langit,mencuri pandang burung terbang
aku rasa " aku lonely "
yang aku sayang pergi tinggalkan aku,
yang aku pula sibuk menunggu dia yang sudah pasti
tidak lagi akan kembali .

yang sering dan selalu sangat menemani aku 
hanyalah asap rokok .
ia setia .
ia ada bila aku memerlukan aku
bila kesempitan sekali pun
ia ada yang murah.
yer asap rokok sahaja yang selalu menemani aku

.Aku perlu dia.
Hebat sangat ke dia
sampai boleh buat aku begini 
6 tahun aku berdiri teguh
menunggu setiap kali 
hari kelahiran dia 
aku tidak akan lupa .

aku mesti orang pertama atau orang terakhir memberi ucapan meriah .
walau kadangkala ucapan itu tidak dihiraukan .

ape betol aku loser ?
theres many fish in the sea.
so the sea i will test .! 

test untill when ?
when you find the right one ?
 !! A big Catch !!

walau big catch sekalipun tapi
hati kat tempat lain 
A big Catch yang ko bangga kan selama 
beberapa saat
tu 
akan busuk jugak,,,


talking about love shafiq ?
yes im talking about love. 
and talking to myself !

move on ! move on .!


2 comments:

  1. nice post. samalah nasib kite. huhu.

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete